Veel gestelde vragen


Ik ben mijn login of wachtwoord vergeten. Wat nu?
Dan kan je even contact opnemen met een medewerker van VP+ via het telefoonnummer 011/26.51.24 of via het e-mailadres bestellingen@vpplus.be.

Ontvang ik een bevestiging van mijn geplaatste bestelling?
Ja, je ontvangt per e-mail een bevestiging van je bestelling.

Hoe snel krijg ik mijn bestelling geleverd?
Besteld en betaald voor 12u00 = volgende weekdag geleverd.

Wat zijn de verzendkosten?
€10 bij een bestelling onder €80
€5 bij een bestelling tussen €80 en €150
GRATIS bij een bestelling boven €150
GRATIS bij ophaling in de winkel of plaatsing in onze VP-box.

Kan ik mijn aankoop op een ander adres dan mijn huisadres laten bezorgen?
Ja, dat is mogelijk. Tijdens de bestelprocedure kun je bij de optie 'Thuisbezorgen' meerdere afleveradressen aanmaken. De adressen die je aanmaakt blijven behouden, zodat je bij elk bezoek aan onze webshop weer kunt kiezen op welk adres je de bestelling wilt laten afleveren.


Is het mogelijk om zelf een datum te kiezen voor de bezorging van mijn artikel?
Ja dit is mogelijk, wij kunnen de levering uitstellen tot een bepaalde datum.

Moet ik thuis zijn voor de levering?
Je kan aanduiden in de mail die je van GLS krijgt om het achter te laten zonder handtekening. De eerste keer als er een bestelling wordt geleverd, is er wel een volmacht nodig. Deze kan je hier downloaden en afdrukken. Deze hang je ergens zichtbaar voor de leveranciers van GLS.

Hoe werkt de VP-box?
Voor dringende bestellingen hebben wij de VP-box gecreëerd. Moest je tijdens de openingsuren niet meer in de winkel geraken en je wil toch diezelfde dag je bestelling nog hebben, dan kan je het laten plaatsen in de VP-box. Met een unieke code kan je hier 24/24 7/7 bestellingen afhalen. Deze unieke code kan je verkrijgen door VP-Service te contacteren.

Online platform geschillen uit e-commerce.
ODR